-_-hUysUzvetatlikadin 3247 çorap zararlı deniliyor ve ben bilmiyordum hep çorapla yatırdım şimdi azıcık soğuğa tepki veriyor ince ve bol bir çorap girdirin en iyisi en azından alışana kadar
3247 rachelgreen_ eşim sabaha karşı üşüyor bu sabahta kızımın kolları bacakları uzun alt üst giydirmeme rağmen buz gibi olmuş tu
emosss__ 3247 kalın giydirin bulunduğumuz yer şuan hala çok sıcak ben klima açıyorum hala sıcaklık gitsin diye altına uzun pijama üste tişört giydirin ince örtü atıp yatırıyorum
adaatuna 3247 tog ve oda derecesine göre giydirmek lazım ben kışın ev 22 dereceyken 1 tog giydiriyorum
3247 adaatuna tulum almıştım internetten baya oldu 2.5 tog galıba kalın baya daha giydirmedim normal gecelik giyyyor üstü açık uyuyor
mirayel 3kedili2bebekli çoraplı uyutuyorum ben hep biri ayakları üşürse gaz yapar demişti çıkarayım mı acaba
3kedili2bebekli mirayel çoraplı kan dolaşımı olumsuz etkilenir vücudu ısınır ve uyku kalitesi düşer ayakları usurse 3. Aydan sonra gaz olur ama bebeklerin çocukların kolları bacakları soğukta olsa usumuyorlar