3247 Havalar yavaştan soğuyor artık kızım uyurken çook dönüyor üzerinde bişey birakmıyor sabah uyandığında gece vs kolları bacakları ayakları buz gibi oluyor çorapla yatırsam bişey olur mu sizce
AzraTalha 3247 biz sıcak yerdeyiz canım henüz gerek duymadık ama gece artık soğuk olan yerler için ince penye uyku tulumu giydirilebilir
Mariposa 3247 ince uzun kollu pijama takimi giydiriyorum ben artik ama corapsiz. Kışın bile corap giydirmiyorum
3247 AzraTalha tulumu var ama ayaklı değil bide. Kalın bı gece giydirdim çok terledi şimdi normal alt üst giydiriyorum
rachelgreen_ Biz de sıcak yerdeyiz henüz çoraplık bir durumda değiliz ama siz üşüyorsanız o da üşüyordur giydirin
3247 rachelgreen_ eşim sabaha karşı üşüyor bu sabahta kızımın kolları bacakları uzun alt üst giydirmeme rağmen buz gibi olmuş tu
rachelgreen_ Artı olarak üşüyüp üşümediği enseden veya göğsünden anlaşılır oralar da soğuksa üşüyordur
murek Sıfır kollu tulumlar var altı kapalı fermuarlı onlardan kullanabilirsiniz çorap çok zararlı dolaşım sistemi için
organikirmik 3247 çorapla uyuyamam sağlıklı da değil zaten. Geçen kış yenidoğan diye giydirdim gazlıydı bu kış giydirmeyi düşünmüyorum
mamacitaa_ 3247 siz daha iyi bilirsiniz 😊 ben 3 aylıktan beri hiç çorap giydirmedim gün içinde zaten giymez ama gece de ben giydirmem yani
3kedili2bebekli 3247 kışın kar yağarken bile 21 derecede çorapsız uyku tulumuyla yatırdım ayakları hep ciplak yattılar diyebilirim hic zararını görmedim
mirayel 3kedili2bebekli çoraplı uyutuyorum ben hep biri ayakları üşürse gaz yapar demişti çıkarayım mı acaba
yogurtlupilav 3247 ben ayaklı tulum ile yatırıyorum ama kışın çorap giydireceğim. Bense asla çoraplı yatamam Oğlumda da 2 yaşında fln çıkarmıştım gece çorabı.
3247 yogurtlupilav son günlerde gün içinde de giydiriyorum çorabı da yatarken de giydirsem mi bilemedim