Deletedmom2987 çok zor seni çok iyi anlıyorum. 3 ay yattım sadece tuvalete kalktım. Zor bir süreç peki nst de ki sancıların çok mu yüksek? Mesela ben çok sancım var dayanamıyorum diyordum doktorlar hayır bunlar yalancı sancı gerçek sanci değil diyorlardı. Gerçek sancı nstsede böyle büyük dağlar oluşturup bi anda düşüyordu