SucukluSutlac bende bilmiyorum normalde en erken 37+7 de falan yapılıyormuş o yüzden Bi tik erken tam prematüre demeyelim de sayılır demişti ben şok sonra bir gün e ambulansla hastaneye gidiyorduk paramedik sordu 37+2 dedim aaa prematüre yani dedi bilmiyorum dedim prematüre evet dedi