Deletedmom2987 benim sancım yoktu ama açılmam vardı 34. Haftada 2080 gr doğum yaptım direk yanıma gelmişti kızım . Durduramazlarsa sancını doğuma alırlar büyük ihtimalle küveze gireceğini sanmam maşallah kilosu da iyi . Geç prematüre olur yani öyle geçiyo adı , sağlıkla kavuşun inşallah