Kızlar bilenler vardır Perşembe akşam hastaneye yatışım yapıldı normalde şeker takibi yapılacaktı fakat nst’de Sancılarım çıkmaya başlayınca serumla durdurmaya çalıştılar fakat serumlara rağmen Sancılarım devam ediyor Bu sabah da Sancılarım var şu an Hatta kolunda tekrar Serum takılı Doktora sordum büyük ihtimalle yatırmaya devam edeceklerini bu şekilde çıkaramayacaklarını eski sezeryanlı olduğum için sancılarımın olmaması gerektiğini söyledi tekrar hala sancım var ya yani Sancılarım devam ederse ne yapacaklarına karar vereceklerini söyledi. Yarın da 35 haftalık olmuş oluyorum Yarın alırlarsa Prematüre mi olacak 3 kilo 420 gram da en son haftası da 38 hafta 39 hafta civarıydı şekerden dolayı kafamda deli sorular