mmisa Kibrit cöpü yaama ajdada olsa kbrit denolsa 20 gram hiç güzel durmuyo 10 gram yaptır gördüğm icin blyorum canım. 15 belki olablr ama engüzeli 10
1234567889022_ userrrr bende iki tane Ajda var o daha çok kullanışlı hem çizilme derdi yok diğeri çizilebilir
ZeydsMom Sekerpare_ acikcasi ben anlamiyorum bunlardan turkiyede yasamadigim icin yasadigim ulkede yaygin degil boyle bilezikler
emosss__ Hasır bilezik modellerine de bakabilirsiniz onlarda işçilik hiç alınmıyor hem Ajda hemde kibrit çöpünden daha hoş modern duruyor
Brokolilim userrrr Ajdaaa tabikide 5 düz 5 zikzak takıyorum hiç çıkarmıyorum hem günlük kullanımı rahat hemde şık duruyor
Sunismyson userrrr Ne olursa olsun gramı ve ayarı önemli zaten bozdurma derdin yoksa 3-2 farklı alıp kombin yapabilirsin
Dondurmalikahve userrrr O kadar uzağım ki takılara Ajda ile kibrit çöpü ne alaka dedim. Benim saflık seviyesi 🤣
2ogullu1anne 80 bin tl,2 çeyrek,2 de gram ile ne alabilirim kızlar ?! Ben ajda istiyorum.Eşim yamulabilir burma alayım diyor. Burma tek başına güzel duruyor ama ajda çift olmalı diye düşünüyorumm
bebiskoveannesi 2ogullu1anne kesinlikle ajda. Ama 10 gr dan yüksek olsun. Burmanın modası geçti artık bana göre
bittercikolata__ userrrr zikzak Ajda ve kibrit çöpü ikisinden de alıp kombin yapabilirsiniz öyle güzel duruyor