bebiskoveannesi userrrr ajda tabikiii. Zikzak olanlar çok güzel duruyo. 10 gr bana ince geliyo ben özel olarak yaptırdım 13 gr dan yeterli eğilme falan olmuyo
bebiskoveannesi 2ogullu1anne kesinlikle ajda. Ama 10 gr dan yüksek olsun. Burmanın modası geçti artık bana göre
didoece userrrr kibrit çöpü çok spor şık duruyor ama çabuk çiziliyor aklınızda olsun. Ben hem Ajda hem kibrit çöpü kombinledim o da iyi oluyor
seymammm Bana göre en güzeli oluklu ajda ve bayağıdır kulllanıyorum şu an 5 tane var ama yine alacağım ve 10 gram aldım ne yamuldu ne büküldü belki kuyumcuyla alakalıdır taş gibiler maşallah karışık sevmiyorum nedense seriii gibi tamamlıyorum şık kibar
Sekerpare_ MiracAlpinveUmutunAnnesi Çok güzel bugün bende alacağım da simli modeller de işçilik var mı