userrrr Kızlar 20 gramlık 5 tane ajda yada kıbrıt çöpü alacagız eşım kullanmıstı altınlarlarımı şimdi yıne alıcak ama cok kararsızım devamlı takmak ıstıyorum fıkırlerınıze açığım
mamaisqueen userrrr ben böyle bir post açmıştım daha önce, neredeyse herkes ajdayı seçmişti🤭 bende ajda yada ikili burma almaya karar verdim 🫠
Tatlican userrrr Ajda çok ince görünüyor ben sevemedim. Kibrit çöpü var aylardır takıyorum yamulma olmadı .
cokbilmismom userrrr bence ajda ben başak ajda aldım çok güzel kibrit çöpü beğenmiyorum 
Ballilokmam11 userrrr 2 tane klasik 2 de zigzag Ajda aldık yazin bence duruşu güzel günlük kullanım için kibrit çöpü çok hoşuma gitmiyor
tostostirikk userrrr bence ajda. Annem kibrit çöpü almıştı çok çizildi. Ben ajda kullanıyorum spor şık duruyor
ipeksiiimom userrrr yaa niyeyse kibrit çöpü gözüme hiç hoş gelmiyor sanki altın değil de çelikmis hissi veriyor ama Ajda çok hoş duruyor
Mnli userrrr kibrit çöpü takıyorum ben ne duşta ne denizde havuzda çıkarmadım hiç sorun yaşamadım 15 gr bir tanesi