mamacitaa_ canım ben çook önceleri yani liseden sonra bi ara mavi siyah boyuyordum. Açıcısız dönemedim siyahtan ama sen sürekli boyamadığın için biraz akıtmayı dene yani bekle bir süre 2 hafta falan. Hemen işlem yaparsan da saç yanabilir. Oriel gibi bir açıcıyla açtım evde bi hafta da çıkmadım dışarı saçı dinlendirdim sonra üzerinden boyamıştım açık bi renge. Açınca zaten turuncu olacak bakırla boyarsın ama aralıklarla yapman şart zarar görmemek için. Bi de açıcıyı uygulayacak kişi pire gibi hızlı olmalı boya yaparkenki rahatlık olursa açılmakta dengesizlikler olacaktır bir de fazla beklerse saç yine zarar görür. Önerim kuaförsüz tek çözüm ama riskli mi riskli