güzel kızlar nolur bilgisi olan bana el atabilir miiii😰🥹
dün saçımı kendim evde palettenin siyah boyasına boyadim 15-20 dk bekletip yıkadım hemen ona rağmen siiimmmmsiyah olmuş o kadar iyi tutmus ki. Kollarım yanaklarim omuzlarima kadar bile değdi boya çıkmıyor bugün biraz daha iyi cikarabildim bir şekilde işte. Sürmez olaydım aşırı pişmanım siyah boya pişmanlık net. Çok üzgünüm..
normalde de hep evde kendim boyarım ama ya eşim yardım ederdi ya arkadaşım ikisi de dün yoktu, elime yüzüme bulaştırdım kısacası.
önceki saçımi bakir tonlarına yine kendim boyamistim çok güzeldi ama bu siyah renk çok tuhaf oldu peruk gibi, nasıl cikicak bu boya nasıl akıtabilirim sacimdan?
- kuaföre git demek dışında bana yardım edebilecek varsa çok mutlu olurum duaci olurum.