LadyGaddar mavi siyahta çabuk akıyor diye biliyorum en azından bana böyle olmuştu😅. Lise döneminde saçıma kat verip alttan tutam ayırıp ayırdığım kısma sonbahar kızılı üst taraflara mavi siyah boya kullanmıştım. Üsttler aktı altta kızıl saç kaldı. Ne kadar çok uğraşmıştım o kızıl boya gitsin diye 😅