aybars0603 simseklivekalpli sitikolin nedir acaba 🙄 ne için arastirdiniz çocuğunuz için mi acaba ? Ben zaten eğer tanı konulursa ilaç tedavisini düşünmüyorum sadece şunu var denilsin önce bana yani ben böyle diyorum ama neyi çıkacak uzman ağzından duymak istiyorum bilmiyorum çok karışık kafam ve çıkmazda gibiyim
simseklivekalpli aybars0603 sitikolin bir takviye balık yagi vb gibi düşünün. Dikkat için faydalı ama dürtü kısmında ise yaramıyor. Dediğim kişinin videolarını izleyin aslında dehb çok güzel anlatmış yetişkin kısmında da çocuk kısmında da.
aybars0603 ondabundasundadir henüz bende bilmiyorum tabiki ama öyle mi acaba falan diye düşünüyorum sadece benimkinin de dürtüsel hareketleri var aynen ama öyle ağlamak vs.gibi değil fazla kendine güveni var ve söz dinlemiyor ne bileyim aklına o an o estiyse yapayım diyor bunu ben evde engelleyebiliyorum yeri geliyor ama kalabalık ortamda bı başkası elbette yapamıyor ve bu farklılık oluşturuyor ister istemez yani ne bileyim çok çabuk şekilde sıkılıyor hemen ondan ona geçiyor beyni daha fazla çalışıyor ya diğerlerine göre ve gerçekten ilgi duydugu şeyleri de çok çok iyi yapar mesela eşimin eli herşeye yatkındır oğlumla oturur tamir vs.yapar ve 5 yaşında olmasına rağmen güzel dağıtır toplar yani ne bileyim bı değişik ama tam adını henüz kimse de koyamıyor
ondabundasundadir aybars0603 dehb de hiperfocus diye bi durum var ilgi allanlarına çok odaklanma durumu. Benim oğlum da sevdiği şeylerle fazla vakit geçirdiği oluyor ama dediğiniz gibi beyni sürekli çalışıyor sürekli gözlem halinde o yüzden ondan ona atlıyor çoğu şeyde. Benim oğlum aşırı duygusal bi çocuk o nedenle ağlamaları evde de okulda da oluyor. Öğretmeni de zorladığı belli.
aybars0603 simseklivekalpli herhangi bi yan etkisi vs.varmi peki ? Dikkat konusundaki aslında okadar kötü durumda değil bizimki daha çok hiperaktif ve birazda dürtülerini kontrol edemediği zamanlar oluyor yani tabi dikkat açısından da eksiktir ama aman aman da dikkatsiz diyemiyorum 🤷🏻♀️ bende araştırayım yinede
Seda__00 Öncelikle beslenmeyle düzeltilebilck bir durum. En azndan 6 hafta deneyin. Paketli ürünler, kızartma,süt ve süt ürünleri, beyaz ekmek vs.
aybars0603 Seda__00 aslında 1 haftadır yok denecek kadar azalttım yaaa çoğu şeyi 🤲🏻 ama sanmıyorum ki sadece beslenmeyle düzeltilebilsin çünkü enerji hiç gitmiyor hiiiiccc
aybars0603 ondabundasundadir bizimki de çok empatik ve evet normale göre duygusallık var ama ağlama şeklinde değil düşünce yapısı olarak seziyorum 😉 aslaaa ağlayan görünce dayanamaz bide aşırı sosyal ve özgüven patlaması var yani alır başını gider tanışalım mı diye yada piknige falan gittiğimizde diğer cardaklarla iletişim kurmaya çalışır tabi böyle diyince güzel gibi ama malum ortam kötü korkutucu oluyor bu durumda gerçekten.. hiperfocus da hiç duymamıştım
anne232 aybars0603 Muhakkak Dr a danışın ve bir uzmandan değerlendirme alın ergoterapi ye başlayınca herşey çok farklı oluyor çevremde bizde de bu şekilde oldu hatta benim oğlumun ilk tanısı otizm di şu an herkes uyumlu olduğunu değiştiğini büyüdüğünü söylüyorlar aslında biz hep eğitimlere götürdük
anne232 aybars0603 Benim oğlum da dehb ve hiperaktivite var kaç yaşında bize bir vitamin önerdi psikiyatri biz etkisini gördük ama başka bir psikiyatri 4 yaştan sonra kullanmamızı tavsiye etti ama ilaç değil kullandığım sitikolin ve fosfadilserin içeriyor muhakkak sözde araştırın muhakkak bir Dr danışın hatta bir kaç Dr ve ergoterapi duyu bütünleme derslerinin çok etkisi oluyor imkanınız varsa bunu da muhakkak değerlendirin
biraz_tantana simseklivekalpli oceanın bir vitamini var onu tavsiye ederim ben dehbli olduğum için doktorum kızımda da yüksek ihtimalle olduğunu söyledi davranışlarından ötürü arkadaşımın oğlu da aynı şekilde epey etkili oldu ikimizin çocuklarında da
biraz_tantana aybars0603 hepsini okumadım açıkçası ama ben DEHBliyim 3 anaokuluna 2 ilk okula 2 ortaokula 3 de liseye gittim tecrübe sağlam yardımcı olmaya çalışırım 🤣 bu kadar okul değiştirmenin sebebi sisteme farklı geliyor olmamdı sanırım şuan işler biraz daha bize uygun işliyor
cnrm16 Merhaba bizde 4 yaşız oğlumda aynı zaten farkediyordum bi oyun oynayacak sesli oynar susmaz çok akıldır etkinlik yapalım derim süremiz kısa bende daha yeni psikiyatriye gittim dehb ilaç Tedavisi için 6 yaş dedi şuan ayırt etmek zor dedi ben kreş ve aynı zamanda bireysel ders ve hareket eğitimine başladık şuan sakinleme var gibi odaklanma artıyor ekran süresi vs zaten yok bizde ben çalıştığım için kreşe gidiyor size tavsiyem enerjisini atacağı bir alan bulun cimanstik olabilir olmasa dahi park olabilir kesin ve net konuşun göz teması net kurarak baktınız söze karşılık vermiyor gel demenize siz gidip getirin oyun oynayın baktınız oyundan kalkıyor hemen oyunu farklı hale getirin tutmaya çalışın cidden işe yarıyor ben devlet hastanesi psikiyatriye gittim Bursa’da çok ilgiliydi gitmeden okuldan evrak aldım okulumuzda çok iyi öğretmeni saolsun benim istemem üzerine verdi kesin net kararlı olun uzun cümlelerle anlatmayın çocuğunuza bunları yapınca cidden eskisine nazaran duruldu
mutlu864_ aybars0603 keşke hislerinizin üstüne gidip Dr goturseydiniz daha önce bakım beni. Yanlış anlamayin bunu söylediğim için benim oğlum özel eğitim aldı seneler önce şimdi 1. Sınıfa gidiyoruz bende sizin gibi ilk önce eşime kabullendiremedim dusuncelerimi hislerimi sonrasında eşimi dinlemeden randevu aldım çünkü mutsuzdum bu şekilde birşeyler duymam gerekiyordu uzmanlardan götürdüm direk otizm dedi ve ben başka başka Dr götürdüm hem özel hem devlet kimi otizm dedi kimi gelişim geriliği kimisi hiperaktif başka bı problem yok dedi dedilerde dediler en son kafama yatan bı Dr ilerlemeye karar verdim beni çok güzel aydınlattı tanı koyamadı ama başlayalım rapor çıkarmadan eğitime dedi ve başladık 8.9 ay gibi bı eğitim aldı oğlum sonrasında muhteşem değişimler le toparladık demem o ki eğer birşeyler hissediyorsanız üstüne düşün birde sunuda eklemek istiyorum geçen sene anasinifina gönderdim oğlumu daha ilk haftadan öğretmen rapor çıkarıp eğitim aldırın hiç birşey anlamiyor dedi rehber öğretmeniyle görüştük kaç kez birşeyi yok dedi bu sene 1. Sınıf öğretmenimiz oğlumun diğer çocuklardan önde olduğunu söylüyor şükürler olsun sadece el kasları zayıf onu guclendirelim dedi yani öğretmenden öğretmene fark var kimisi uğraşmakta istemiyor ama sizi mademki huzursuz eden şeyler var bir an önce çocuk psikiyatrisi e götürüp görüşün derim inşallah birşey yoksa bile içiniz rahat eder en azından uzun oldu kusura bakmayin