aybars0603 Ben de öğretmenim ve her sene birçok öğrenci görüyoruz o yüzden bir çocuğun farklı olduğunu hemen anlayabiliyoruz mesela bir öğrencimde otizim ya da aspergerden şüphelendim velisi kabul etmedi yanaşmadı zar zor 7.sınıfta ikna olup rama gitti ve otizimli çıktı. Çocuğunuzun eğer böyle bir durumu varsa tanı alması iyi olur kaynaştırma öğrencisi olur ve öğretmen bunu bildiği için size şikayet etmez ona göre yaklaşır. Benim tanılı dehp olan öğrencilerim vardı ilaç kullanıyorlardı ve hem sakin hem de dikkatini vererek ders dinliyorlardı ancak ilaç almadıklarında aman Allahım diğer çocuklara da istemeden zarar veriyorlardı benim dürtü bozukluğu olan bir öğrencim vardı hergün çocuklar şikayet ederdi çok hareketlenince koridora çıkarır koştururdum yorulana kadar başına da öğrenci koyardım ama zordu başka veliler şikayete gelirdi sürekli öğrenciler şikayet ederdi ve sınıf düzenini de sürekli bozardı veli eğer gereken tedaviyi uygularsa problem olmaz zaten ergenliğe doğru geçiyor ama tedavi olmazsa dikkati dağınık olduğu için derslerinde de başarılı olması zor. Basit bir test yapın çocuğunuzdan bana gidip diğer odadan şunu getir diyin hemen getiriyor mu yoksa oyalanıyor mu oyalanıyorsa dikkatini toparlayamıyordur