aybars0603 kusura bakmayın üç satır yazi yazınca insanların içi net anlaşılmıyor tabii:)
En yakın arkadaşımın buyuk oğlu dehbli.su an lise 2de. Kendisi uzun zamandır bildiği halde oteliyordu, etiketlemek istemiyordu, çeşitli korkuları vardı. Doktora geç gitti, tedaviyi geç olmaya başladılar. Tabi bu sırada okulda, evde, mahallede bir sürü problem yaşandı ki en acısı komşularla karakolluk olup ev taşınmaya kadar vardı. Tek dediği keşke daha önce tanı aldırıp tedaviye başlasaydık. O yüzden bu kadar durum varsa psikiyatriye gidip ilaca başlaması gerekiyorsa ilaç alın demek istemiştim. Dehb -şahsi fikrim- geniş bir kavram. Dikkat eksikliği baskın var, dürtüsellik baskın, hiperaktivite baskın tarafı var, karışık olan durumları var. Evde bir yere kadar tolere edilebiliyor ama okulda veli, çocuklar, öğretmen için ayrı ayrı zor durumlar ve psikolojilere sokuluyor. Youtube Altay cem meriç daha yeni dehb videosu attı. Dehb tanılı bir aile. Bence videosunu izleyin:)