Baharheja mrym66_ eve sakinleşmesi ağrısı. Varsa ağrıyı kesiyor rahat uyku çekiyor herkes kullanıyor ilk defa mı duydunuz oğlum 3 ay 12 günlük uyumadıkça ağladıkça veriyorum rahat bi uyku çekiyor doktora da sordum hiç bi zararı yok ağladıkça kullan demişti
Baharheja mrym66_ mrym66_ ve gazı varsa fitili verince uyuyor ya uykuda ağlamadan gazını rahatça çıkartıyor dene bence
mrym66_ ttugce16 canım ben meme+mama veriyorum günlük 2 ya da 3 kez mama veriyorum daha mı sıklaştırmalıyım acaba
ttugce16 mrym66_ açsa zaten verdigin gibi yer sıklıgı hakkında bişey diyemem ben mama veriyorum sütüm olmadıgı için ilk zamanlar bendede aynı sorun oluyordu o yüzden olabilir diye dedim kaç ml yiyor peki
Canan06 mrym66_ benm kızımda bi aylk geçen hafta hic uyumadi esimle gece sırayla bakiyoduk sonra karnından gurul gurul ses geldiğini fark ettm doktora gttk gazını tam cikaramadigi için uyuyamiyomus gaz damlası verdi smdi şükür düzene girdi uykusu
Asf Canan06 aaaa iki gündür benim oğlumun karnındanda gurul gurul ses geliyor ve iki gündür kakası hiç yok denecek kdr az bezinde bir kere oluyor oda cok az😕o zaman benimkininde gazı var acilen damla almalıyım😔
Canan06 mrym66_ çok emiyosa iki kere cikarmak gerekiyomus yoksa yutuyomus bende kıyıpta ara vererek emziremedm oda yutmus hastane da et degl sağlık ocagina götursenizde olur
ttugce16 1Mother1Boy kilosunda problem yoksa dediginiz gibi gazdır biogaia yı tek geçerim resmen kurtarıcımız oldu bizim
ttugce16 mrym66_ benimki şuan 4 aylık 120 cc içiyor doğdugunda 15 gün 30 cc içmişti sonra 10 ar ml arttırarak gitmiştim doymadıgını anladıkca aglıyordu mama bitince bir anda arttırmak yerine hep 10 cc arttırarak verdim gece 2 kez gündüz 3 kez yiyor
Eslempnar Baharheja acaba fitilin adı ne bende kullanıyorum sadece kakasısını yapmasa 6 gün geçerse kullanıyorm
Asf ttugce16 tutmadı 2-3 sn tutuyo bırakıyo hep öyle direniyorum tutsun diye ama yok😔doğar doğmaz verdim oysaki.. ilk kızım hemen tutmuştu oğlum tutmuyor farklı iki çeşit emzik aldım onları denicem bugün inş
Baharheja Asf paranox okuyun hiç bi zararı yok ben çok faydasını görüyorum bide bitkisel gaz ilacı kullanıyorum pahalı gaz ilaçları aldım işe yaradı ama sürekli sürekli gerek yok araştırdım birkisel gaz ilacı buldum çok etkili ve sadece 40 lira
Baharheja Asf pardon nerde yaşıyorsunuz bazı eczanelerde bulunmuyor eczacıya söylüyoruz sipariş üzerine getiriyor mardinde yaşıyorum