Baharheja Asf pardon nerde yaşıyorsunuz bazı eczanelerde bulunmuyor eczacıya söylüyoruz sipariş üzerine getiriyor mardinde yaşıyorum
sevilayybedirr mrym66_ bebek dedigin sürekli uyur kızım sen niye boylesin derdim 5 bucuk ayligiz daha yeni yeni duzene girdi oda şöyle böyle sabir analar sabir 🤗
mozaik 1Mother1Boy ben de gormuyorum. Hatta daha fazla sanki gazi. Başka bir damla kullandiniz mi ? Ben yarin baska damla alacagim . Kararsizim hangisini kullansam
Eslempnar Baharheja acaba fitilin adı ne bende kullanıyorum sadece kakasısını yapmasa 6 gün geçerse kullanıyorm
Eslempnar Asf bebeğim 40 günlük 5 6 gün yapmasa fitil atiyom öyle yapiyo bide kokuyo gazını çıkardığında
egoztrk mozaik gercekten benim halimi özetlemişsiniz. Tek olmadığımı bilmek sevindirdi😃. 37 günlük. Gün içinde kaç kere uyutuyorum kaç kere uyanıyo belli değil. Tamam diyoeum uyudu bes dk sonra faltaşı gibi gözleri. Neden böyle acaba😬😬
mozaik egoztrk gaz sancisi oldugunu düşünuyorum. Uyumak istiyor ama uyuyamiyor. Surekli bir ıkınma hali. Sap simpleks kullaniyorum ama işe yaradigini dusunmuyorum gunde 4 defa 7 damla. Yarin başka bir gaz damlasi alacağım belki işe yarar
1Mother1Boy mozaik Yok kullanmadım Kullanmayi da düşünmüyorum pek ilaç kullanma taraftarı değilim cnm
Asf Eslempnar doktorunuza danıştnzmı pki bnm bebeğimde 34 günlük kakasını ypmıyo diorum doymuyormu takıntı oldu bnde 1 kg almış ama
RasayiAA mrym66_ zamanla düzene giriyor merak etme. Ben 4 de uyıdupumu blirm bie aylık civarındayken. Sonra 12 oldu en son 11 şimdi de 10 çekmeyi planlıyorum