yavruaslanlar Sanırım bu durum kişiden kişiye değişiyor ya kimi çok güzel rahat yazarken kimi kötü yazmış, tuvalet eğitimini sormussunuz şu an 22 aylık kızım tuvalet eğitimi yok fakat çok hevesli ve istekli tuvalet konusunda 2 yaşından sonra başlamayı düşünüyorum onu zorlamadan tam zamanı gelince vermek istiyorum, maddi olarak şu an borcumuz var fakat o da birkaç ay içinde bitecek hesaplamalarımız bu yönde, psikolojik olarak da kızım çok zor bir bebekti yeni yeni kendime geliyorum diyebilirim. Aslinda hep iki çocuğum olsun istemiştim daha fazlasını zaten istemiyorum kızımı da bu halde görünce içim gidiyor. Bir parka götürsem çocuklari görüyor çok seviniyor fakat nasıl iletişim kuracağını bilmiyor çocuklar da yabancı kimselerle oynamıyor genelde. Yaşadığım şehirde 2 3 arkadaşım var onlarla da arada sırada gorusebiliyoruz çocuklar oynuyor vs. ayrılırken kızım ağlamaya krizine giriyor gitmek istemiyor onu bu şekilde görünce içim gidiyor bencillik mi yapiyorum diye düşünüyorum. Bu hayatta herkesin bir kardeşi olmalı düşüncesine giriyorum. Benim bir tane kardeşim var fakat hep keşke daha fazla olsaydı diyorum mesela