Bir kızım var 22 aylık, ailemden uzaktayım eşimin ailesiyle görüşmüyoruz kızım o kadar yalnız ki bir çocuk gördüğü zaman onunla oyun oynamayı bile bilmiyor. Bir kardeşi olsun çok isterim fakat çok zor bir hamilelik geçirdim ve bebeğim de çok zor bir bebekti hâlâ da öyle, ikinci çocuk oldu mu genelde daha iyi oluyor diyorlar, birbirleriyle oynuyorlar örnek oluyorlar anne daha da rahatlıyor diyorlar 2 çocuklu annelere sormak istiyorum ikinci çocuk zor mu? Kızıma ve diğer çocuğuma yetebilir miyim? Gerçekten 2 çocuklu annelerden duymak istiyorum bu durum nasıl bir duygu?