BeyzaKeles Evet ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorum, düşünme sebebim kızımdan dolayı oldu birden oldu diyebilirim yani, yalnız olması çok etkiledi. Tabii ki sadece kızıma arkadas olsun diye çocuk yapmayı düşünmüyorum o da benim evladım ikisi arasında bir fark asla olmayacak. Gelecegi düşünüyorum yarın bir gün ölsem gitsem kızım tek başına ne yapacak, kardeşi olursa birbirlerine destek olurlar diye düşünüyorum bizden sonra onlar kalacaklar çünkü