oylesinebiri__ obiranne1 valla yürüteçi çok güzeldi prego aldık ona en iyisi oydu şimdi 1 yaşında kullanmıyor kaldırdık içinden atlıyor 🤣 sadece düz model almadık diye pişman oldum salllanma özeliği var çocuk korkuyor ondan bi kere denedik korktu
lapsekiliTayfur obiranne1 bence de ayrıca ben çok bindirmedim benim kız biraz iri olduğu için yürüteç ufak kaldı 😂
duyguluinsan obiranne1 yürüteç çok tavsiye edilmiyor. İmkanınız varsa Bright Starts Around We Go alabilirsiniz.
blueberryyy__ obiranne1 ayakları düz yere bassın ondan sonra alın bence o önemli yoksa direkt parmak ucunda basmaya başlıyorlar. Ben 7 buçuk aylıkken koydum ilk. Çok ama çok seviyor evimiz de geniş düz alan çok ralli yapıyor 😂
hilalakdeniz obiranne1 oğlum yürüyor ama dengesini sağlayamıyor.Sarhoş gibi sağdan sola gidip geliyor.Eğer durumunuz varsa Fisher price yürüme arkadaşı alın
defne23_ obiranne1 benim bebeğim 7 ay 9 günlük ben aldım ama bugun 10 dakika bindi kimi 8 aylık olduğunda bindir felan diyorlar