Benim abisinden kaldığı için var gün içinde 5 10 dk. Koyuyorum bazı günler hiç koymuyoyum ama parmak ucuyla basmıyor tam bastığı için koyuyorum büyük oğlumda o şekilde az kullandım zor durumda kurtarıcım 8 aylık olduk yürüme arkadaşı gibide kullanıyorz bazen Kendi sürüyor adım atıyor