uykuyahassrett çok geçmiş olsun sizede,kızımın göz kayması doğuştan takipli bı doktoru vardı kendisinin yanlış gözlük reçetesi yüzünden kızımın 2 sene kaybı var hiçbir türlü takmadı gözlük sonra Adana’da bı doktora götürdüm göz ölçümü gözlük ölçümü yapıldı yaşına uygun numara verdi böylelikle düzenli kullanmaya başladı fakat şaşılık olduğu için ekstra şaşılık tedavisi almalıymıs bu yüzden haftaya şaşılık doktoru bakacak ameliyat ihtimali olabilir dedi tabi detaylı sorucam doktoruna kafama takılanları ama burda ameliyatla sonuç alan anneler oldumu diye merak ettim güzel sonuçlar alanlar varmış,peki kızınız gözlük kullanmaya devam ediyormu tamamen bıraktı mı gözlüğü,ameliyat süreci nasıldı işlem uzun mu sürüyor nelere dikkat ettiniz sonrasında