esrakuzeyous merhaba benim kızımada o ayda tanı koydular doktor ihmali yüzünden geç gözlük başlatıldı yine verdikleri gözlük yüzünden gözlüğe alistiramadim meğerse yüksek dereceli vermişler ki göz numarasından çok çok ileri seviye olanı,yeni yeni 4 aydır falan düzenli kullanıyor fakat şaşı tedavisi olması lazım ekstra çünkü sağ gözüne göre sol gözü çok fazla kayıyor ve odaklanmiyor,ameliyat ihtimali olabilir dendi burdaki annelerden de olumlu dönüşler deneyimler olunca bir nebze kafama yattı,sizede çok geçmiş olsun 🥰