LadyGaddar deleted20517 Yanlış hatırlamıyorsam bikac kez böyle postlara denk geldim arama kısmından arat bakalım inşallah ilgili eski post çıkar
deleted20517 LadyGaddar baktım canım ama ameliyatla ilgili pek bişey yazmıyordu eski postlardı,İstanbul’da falan anneler varsa yardımcı olabilirler diye açtım ama sanırım kimse bilmiyor
Retzja Hiç bilgim yok, Rabbim evladınıza şafi adıyla şifa versin inşallah, içinizi ferah tutun tıp çok ilerledi düzelmeyecek hiç bir şey yok, üstte kalsın ❤️
Zlm deleted20517 benim kızımında sol gözünde vardı biraz şaşılık gözlükle düzeltik biz ama kimdi hatırlamıyorum birisinin kardeşi olmuştu bu,konuları konuşurken anlatmıştı onunki düzelmiş ameliyattan sonra
deleted20517 Zlm geçmiş olsun sizede,benim kızımın her iki gözünde var sol gözü ileri derece bu yüzden şaşılık tedavisi başlayacak önümüzdeki hafta ama ameliyat olma ihtimali de olabilirmis,ameliyatla kesin sonuç aldilarmi bilgi alma ihtimaliniz varmı acaba
maviummu19 deleted20517 çok geçmiş olsun öncelikle benim görümcem olmuştu şaşılık ameliyatı tabi 20 li yaşlardayken tamamen düzeldi hiçbir problem yaşamadı hatta miyop ta vardı sonrasında lazerle gözünü çizdirdi falan gözlük kullanmayı da bıraktı gayet iyi görüyor ve çok güzel gözleri şuan
deleted20517 maviummu19 çok teşekkür ederim,tamamen geçiyor demi ameliyatla sonrasında gözlük kullanmaya gerek kalmıyor,şaşılık ameliyatını nerde hangi hastanede olmuştu bilginiz varmı
maviummu19 deleted20517 bursada devlet hastahanesinde oldu hangisi oldugunu bilmiyorum birde dediğim gibi 20 li yaşlarında olmuş şuan 30 yaşında 10 sene önce yani ortalama gözünde hiçbir problem yok maşallah sağlam gözleri ve tamamen düzelmişti şaşılık ben söylediğinde şaşırmıstım hatta şuanın teknolojisiyle çok daha kolaydır eminim içinizi ferah tutun
cnsdmrts deleted20517 merhabalar yakın zamanda abim şaşılık ameliyatı oldu ve aşırı memnun kaldık bilmiyorum maddi durumunuz nasıl ama gittiği doktor çok küçük yaşlardaki çocukları bile şaşılık ameliyatı yapıyor ve çok kısa sürede de Mehmet kay instagram hesabındanda bakabilirsiniz batıgöz Üsküdar hastanesinde
deleted20517 cnsdmrts merhaba parası hiç önemli değil özel araştırma hastaneside farketmiyor şifa bulsun yeter,sosyal medyam yok intde bı bakayım dediğiniz doktora,çok teşekkür ederim,peki abiniz öncesinde gözlük kullanıyormuydu ameliyat sonrası gözlüğü tamamen bıraktı demi
nidan34 deleted20517 merhaba oğlum 2 yaşındayken cerrahpaşaya götürdüm boş yere anestezi almasın botoks yapalım yaşı küçük dediler ameliyattan daha kolay bir işlem aynı gün çıktık hastaneden ağrı sızı olmadı sadece sedasyondan ayılırken ağladı o kadar isterseniz araştırın gittiğiniz doktora sorarsınız eğer önerirse geçmiş olsun
deleted20517 maviummu19 yaa çok teşekkür ederim,bizde İstanbul’dayız süreç bizim için nasıl olucak rabbim herkese şifa versin inşallah
cnsdmrts deleted20517 kullanıyordu ama gözlerinde görme oranında farklılık olduğu için tamamen bırakmadı yani görme oranı yüzde 20-30 galiba o yüzden bırakmadı herkes bırakacak diye bişi yok ona doktor karar veriyor
nidan34 deleted20517 sanırım bir iğneyle göz kası geçici olarak felç ediliyor yani bu güzellik için yapılan işlem gibi şu an için evet düzeldi ama en doğru bilgiyi doktor verir
deleted20517 Meri-Mel teşekkür ederim canım evet kızım için,dün araştırmaya götürdüm doktor muayene etti falan şaşılık tedavisi alması lazım dedi şaşılık doktoruda baksın dedi bu tip seylerde ameliyat olma durumu var dedi bakalım haftaya Perşembe şaşılık bölümüne gidecez o doktoru ne söyleyecek,bende her ihtimale karşı şimdiden araştırayım dedim