ElisaMom_ Selam hanımlar,bebeği veya çocuğu şaşılık ameliyatı olan varmı,süreç nasıl ilerledi ameliyattan sonra düzelme oldumu,birkaç sorum daha olucak bana yardımcı olurmusunuz,İstanbul’da olan anneler varsa lütfen bakabilirmi
cLearQueen ElisaMom_ gecmis olsun canım. Dünya göz hastanesi var, orasinın cok iyi oldugunu duymustum
Yesilim23 ElisaMom_ şaşılık üzerine çok iyi bir doktor var Nişantaşı’nda biraz muayene ücreti pahalı ama siz bilirsiniz yine de çok güzel muayene ediyor ben de oğlumu götürmüştüm benim oğlumda da kayma var muayene ücreti 7000 TL daha yeni sordum, adını soyadını söyliyim internetten araştırın alanında bayağı bilinen tanınan bir doktor
ElisaMom_ cLearQueen teşekkür ederim, şaşılık bölümü araştırma ve şehir Hastanesi’nde varmış önce şaşılık doktoru bakacakmis ona göre ameliyat derse dediğiniz gibi dünya göze falan götürürüm, tekrardan teşekkürler 🥰