En büyük sıkıntım benim de ya oğlum 19 aylık bilerek çekme payı da olabilir falan diye 3 yaş falan bakıyorum ama benim oğlum yaşıtlarından biraz daha uzun boylu zaten hemen boy atınca küçük geliyor mesela geçen sene giydikleri bu sene olmuyor her sene her sezon sil baştan dolap diziyoruz ve herşey çok pahalı şimdiden klasik sitelere baktım işte bir üst sadece 600 lira şaka mı yani mont bile bakmadım öyle söyleyeyim erteliyorum şuan belki indirim falan olur diye ama bilemedim