Susamtanesimoms aynı ben 😃 benimki küçük daha 6,5 aylık. Bizde ek gıda sürecindeyiz günde 3 defa üst değiştiriyoruz. Henüz lekeleride yüzde yüz çıkaracak bir formül bulamadım sürekli bişeyler deniyorum.
Güzel ve özel giydirmeyide severim, beğendiğim takımlar 1000 tl den aşağı değil birkaç takım gezmelik almayı düşünüyorum. Nipperland ve hm de birkaç takım beğendim. Evde de sürekli leke olduğu için daha uygun şeyler bakayım diyorum ama 500 liradan aşağı takım yok. Yada tulum alıyorum lcw den ikisi 700 e falan geldş. Bende arayıştayım yani.