octaviablakee biz de 4 aylığızz, ilk kış çok heyecan 🥹 Ben buraya gelen kıymetli yorumlardan yola çıkarak LCW’dan baya bir alışveriş yaptım. Bir tane astronot tulum, polarlı hırka-pantolon takımı, 3 tane gece giydirmek için uyku tulumu aldım. Bunların yanında alt üst takımlar, boooolca uzun kollu zıbın ve biraz tayt aldım. Aldığım takımları dışarıda da giydirebilirim pek cicişler. %60 kupon verdi, tüm kışlık ve gelecek yaz alışverişini yaptım galiba 😂 ikili takımlar 150ye falan geldi, 3lü tulum seti 305 gibi bir şey tuttu. Diğer markalara da bakıyorum ama fiyat olarak yanına yaklaşmıyor.
Yorum yapan tüüüm annelere çook teşekkür ediyorum. İhtiyaç duyduğunuzda desteğiniz bol olsun 🌼