alparslancimm
Bakliyat deterjan tarzı ürünleri fazla alın.Her ay almazsınız.Mesela yapacağınız yemeklere göre alışveriş yapın.Ben haftalık sebze alışverişimi öyle yaparım.Et,kıyma da fazla alıp dolaba koyuyorum.Tabiki günlük eksikler oluyor onları da alıyorum ama çok eksik olmuyor en azından.Para biriktirmeye gelince küçük miktarlar bile olsa dolar,Euro falan alın yada altın.En azından nakit olmadığı için hemen harcamazsınız.İstediğiniz kadar birikincede ne istiyorsanız onu almış olursunuz.Bu devirde herşey pahalı çoğu insan biriktirmek den geçtim ay sonunu zor getiriyor 🤷♀️Sonumuz hayrolsun