Ohoo oda bişey mi bende tam tersi elimdeki gramları çeyrekleri bozuyorum harcıyorum 😂
Şaka bir yana, maddi durumunuzun iyi olduğunu ve bu sebeple birikim yapmak istediğinizi varsayıyorum. Çünkü hayat çok pahalı marketten kasaptan kısıp birikim yapılacak gibi değil.
Ama şöyle yapabilirsiniz elinize para geçtiğinde önce birikimi yapıp kalanı harcarsınız. Nakit olarak durdumu gidiyor çünkü.