alparslancimm yani bu devirde mecburi tutumlu olmaya çalışıyoruz ama zor oluyor
Ben genelde market alışverişlerinde turumlu olmaya çalışıyorum çünkü en çok oraya gidiyor . Genelde meyve sebzeleri çürütüp atmamaya çalışıyorum buzluğa koyuyorum
Birikim olarak da para olarak birikmiyor gerçekten bişeler yapmak gerek parayı
Eşim telefonunu değiştiriyor sürekli ama kar ederek mesela uyguna bulunca alıyor satıyor kendininki Ordan kazanıyor ama tabi anlamak lazım ondan da kaynım telefoncu biz onun sayesinde yapabiliyoruz