ahsenbetl ummukerem Dönsün hiç sıkıntı değil hem daha kolay olur arkasını da yıkamış olursunuz çevirmeye gerek kalmaz şarkı eşliğinde yıkıyorum çok hoşuna gidiyor maşallah
tgcyi ummukerem hemde nasil! Ne kuvetinde oturuyor ne oturaginda ayakta durmak istiyo dolayisiyla tek basima olmuyo💁🏻♀️
Pamukhanim_ ummukerem banyo oturağı alabilirsin ben 4 buçuk aylıktan beri desteksiz o şekilde yıkıyorum
ikibaloglanannesi ummukerem Benim küçük oğlum da 5 aylık oturmaya başladık biz destekli şekilde banyo zamanı banyo oturakları var bebekler için Trendyoldan abisine almıştım zamanında şimdi küçükte onu kullanıyorum. Rahatlıkla yıkıyorum.