ummukerem canım ben de babyjem yandan açılır aldım çok memnunum. Bizim bebişlerin arası yakındı benimki de 8 kilo rahat oturuyor şu an 🤗 yıkarken kullanmıyorum benimki çok dönmüyor filede rahat yıkıyoruz ama dönseydi kesin onu kullanırdım çok sağlam kızım öne eğilse de sorun olmuyor. Ben mutfakta kısa süreli bir şeyler yapacaksam tezgaha vakumlayıp işimi yapıyorum henüz uzun süre oturamıyor ama 5 10 dk da kârdır 😄