2 seneyi geçti elim ayağım hiç pişman değilim v15 var bende halı başlığının tekerleği kırıldı temizliğe gelen abla kırmıştu kullanıcı hatasıydı ama hemen başlığı değiştirdiler ki bayağı fiyatlı o başlık her sorunda muhatabınız var ayrıca pratik güzel anneme de 1 ay önce v12 aldık o çok hafif pratik