Ben de v15 almıştım 2023ten beri kullanıyoruz sıkıntı yok şimdilik. Çekiş gücü azalmadı, hatta ben hep eko modda kullanıyorum. Ayrıca v15 in turbo başlığının yanındaki yuvarlak kırılmıştı, çalışmasına da engel değildi iletişime geçtim. Garantisi dolmuş olmasına rağmen hiç garantiden işlem yapılmadığı için iyi niyet hediyesi olarak gönderdiler yeni başlığı. Sadece başlığın stoğa girmesini bekledim o kadar, kendileri kargoladılar. Biraz da böyle pahalı ürünler alırken satış sonrası hizmete para vermiş oluyoruz bence.