Huma_kus34 Evet kızlar şarjlı süpürge arayışındayım Dyson pahalı gelıyordu bana Philips öneren oldu ama alacağım yerdeki kız çok kırılma şıkayetı alıyoruz falan dedi dyson alsam pişman olur muyum acaba kullananlar memnun mu
balkizimcicekkiz organikirmik dysonlarda yıldaydi galiba bisey değiştirmek gerekiyormuş oda epey pahaliymis doğrumu acaba
yaren14 Bende Dyson v15 var aşırı memnunum 2 yıldır kullanıyorum çekim gücünde vs bi sıkıntı yaşamadım ama temizliği vs zahmetli onu da söyleyeyim onun haricinde güzel 😊
cnnkmsl yaren14 Turuncı kısmında atmalar oldu mu sizinde bir de benim lazer başlığın hortum kısmında yırtılma oldu sizin şikayetiniz oldu mu
arzu343437 Asla pişman olmazsın iyiki almışım .5 senedir v8 kullanıyorum yani en alt modeli.bebegim okadar vurdu attı ki asla bi kırılma olmadı .harika çekim gücü var buna rağmen de asla kolu yormuyor büyük süpürge hiç çıkarmıyorum çünkü gerek Olmuyor
Yasirefeninannesi arzu343437 peki şarjı ne kadar gidiyor 4 oda süpürülse birde batarya değişimi hemen oluyor mu
Serife00 Huma_kus34 aklınızda soru işareti kalmaması açısından alabilirsiniz. Çünkü Philips veya başka marka kullanıcıları önünde sonunda yine dysona geçiyor. Bende dâhil.
ffatma1 Huma_kus34 olacağınızı asla düşünmüyorum ıslak kuru olanı kullanıyorum dünya varmış diyorum çevremde çoğu kişi aldıklarının ya ayağı kırıldı ya botu kısmı kırıldı ya çekimi düştü ya da temiz yapmadığını söyledi asla kendi süpürgemle kıyaslamam bile ve zaten biz biraz da sağlamlığına veriyoruz onun yanı sıra ben 1+3 yıl garantisini uzattım iyi ki diyorum ne olursa olsun çok güzel ilgileniyorlar
minikmisimben ffatma1 ıslak kuru da başlığı değiştiriyoruz değil mi silme işlemi için bende düşünüyorum o modelden ama bilemedim
durbakalim @Huma_kus34 4-5 senedir dyson v8 absolute plus kullanıyorum çok memnunum.Babannemde philips var sürekli servise gidiyor çok arıza yapıyor.
betbeddur İki sene önce v12 almıştım halı başlığı benim hatamdan kaynaklı arıza verdi servisi aradığımda garantisi bittiği halde hiç bir şey sormadan yenisini yolladılar söyleyeceklerim bu kadar. (Sanırım kendi mağazasından almakta önemli)
Ozturk45 betbeddur müşteri hizmetlerini mi aradınız benimde aynı problemim var ve yeni başlık almamı söylediler
maygirl Huma_kus34 neden olasınız kii eminim olmazsınız..V12 kullanıyorum. bsey olsa duşünmeden gider yine dyson alırım..ve cihazin muhattabı war arkasindalar.