zumrahmza rahatsızlığından dolayı ne bişey aldı ne taktı nede yaptı, eltimdede aynı şekilde rahatsızmış ben evli değildim o zaman ama kayınpederime aldırmış yaptırmış, ikizleri oldu ikisine künye eltime altın kolyeler falan,kıyafetler vs saymıyorum bile, bende çeyrek aldı kayınpeder bide beraber alışverişe çıktık bikaç parça kıyafet, yatak odası almıştık onuda benim babamla ortak aldılar, banada hiçbişey 😂 şimdi ikinci olacak biraz sağlık sorunları oldu kayınpederimin hiçbişey yapmadı yapacak gibi durmuyor, kaynanam yine rahatsızlığından dolayı yapacak durumda değil o yüzden kp baz alaral konuştum hep, çünkü o isteyince yaptırıyor kocasınaa. Çok şükür kendimiz alıp yapabilecek imkanımız var ama insan bekliyor yinede bide ötekine yapılanlar ve bana yapılanlar diye kıyaslayınca. Neyse hayat şartları böyle el veriyor artık sağlıkları iyi olsun yapıcak bişey yok 😊 doğduğunda yapmadı ama sonrasında bezi maması ilacı vs hep aldı sordu orda hakkınıda yiyemem kızımada çok düşkün harçlık falan verir hep sağolsun bişey lazım desemde olmasada bulur alır. Sadece insan lohusalıkta biraz takıntılı oluyor ya o yüzden ona böyle oldu bende neden olmadı diye düşünmeden edemiyor yinede