tlnmlnbsky zumrahmza zorla beşik onunda yarısını biz verdik 5 takım 3 zıbın BİM’den dandirik emzik birazda toka ama lafa gelince yaparız ederiz neler neler icraatta bişey yok 1 1 buçuk saat mesafeden gelemedi görmeye bile 4 aylık oldukta ayağına çocuk götürdük sevmeye ah anacım babacım komple düzdüler herseyimizi kıyafeti takısı banyo gereçleri mama gereçleri doğum ücreti sigortasına kadar hala daha ne görseler alır gelirler anam bohça yaptı süslü süslü de o bile dert oldu yapaydın tutan mı oldu
gulaysanu zumrahmza posttakileri okuduktan snra halime acıdım 🤣 ilk oğluma bi iki takım kıyafet bı paket bez bıde sonradan kanguru aldılar 2ay önce kızımı dogurdum ona ise bi hastane cıkısı 5li takımdan 2tanede alt üst takım koca tarafımdan bı hayır görmedım ama kocam adam çıktı da allahtan araba alacak bana bu ay 😇
berrakhsmnlr zumrahmza benim canım kayınvalidem annem bana doğum hediyesi bilezik yapacaktı ben ihtiyacım olduğu için dyson süpürge istedim onu aldı oğluma kıyafetler eksikleri yada gönlünden geçenleri aldı hamileyken doğduğunda da eşim doğduğunda takılan altın nazarlığını saklamış onu oğluma taktı🥹🩵
oykununanneesi zumrahmza kızıma bilezik ve çeyrek taktı. Beşiğini aldı bir sürü kıyafetler aldı. Hala haberim olmadan bebek bezi alırlar. Hastalanır hastane ücretini onlar verir. Bizde olmadığından değil sadece bunu yapmaktan hoşlanıyorlar. Her gördüğü oyuncağı alırlar. Şimdi de akülü araba bakıyorlar
elfmrl123 zumrahmza dolabını ve kıyafet almıştı öncesinde doğumda da baba kolye oğluma künye takmışlardı
ebrueo Kızıma yarım altın ve beşiğini aldı. Bir sürü örgü kıyafet, battaniye, yenidoğan takımını vs almıştı. Bana da doğum hediyesi altın zincir kolye.
anonimli Hiç bir şey Lohusayken de ev taşıdık Ne ev hediyesi ne bebek hediyesi Bi çorap bile görmedik daha dur bakalım 😂😂 Burda yazılanları görünce benimki mi çocuk değil, diye düşündüm 😂
tazeannevebebegi Kvalide kpeder bebege 8 gr bilezik ve bir çeyrek bir de kiyafet vs almam ićin 12 bin civarinda paraverdiler bir battaniye bir yelek bir hirka ve şal sapka ördü 40 hediyesi 2 gram ve 2 bin tl verdi bana da 20 gr bilezik taktı bir de doğum hastane ücretini verdiler 35-40bin hamileyken de araba almıştık ona 100 bin lira verdiler ama tabiki elt var ona eltimin çocuğuna da yemekli sunnet düğünü vs yapmışlardı ona para verirken 700 bin falan ona bize de 100 bin vermis oldu araba için. Elyime ne yaptiysa bana da onu yaptı yani . durumları iyi. ama yine de annem daha cok yapti 18 gr bilezik 8 gram bebek bilezigi bir tam altın bebek arabası puset bebek oyuncakları 1 yaş arabası bir cok kiyafet battaniye yorgan yastik yaptirdi bir cok belki 15 parça da el örmesi yelek hırka battaniye yaptı babam olmadigi halde ki hepsi de yine sag olsun
igokcelik Burda yazılanlardan sonra benimki Kesin çocuk değil. Hastahanede bize küsüp şu an bizimle konuşmuyorlar ve bir tane yaptıkları iyi birsey yok. Ne altın ne kıyafet. Almak zorunda değil diyelim ama insan lohuseykende bunlar yapılmaz. Evimizin huzurunu kacırmaktan başka birsey yapmıyorlar .
aram14 Biz mi kadın değiliz çocuklarımız mı çocuk değil bacılar ne Kaynanalar varmış maşallah 😂😂🧿🧿🧿 bizimki de tam altın battaniye iki tane takım. Yazılanları okuyunca insanların gönlü zengin diye düşündüm ya bizimki de sağ olsun taktı ama onun öncesinde az hakkımı yemedi maddi manevi neyse yine de Allah razı olsun ne diyelimmmm