Gokce320 Omeraslan hiç birşey almadı da yapmadı da ne hamilelikle me doğumda altını falan geçtim bir çift çorap bile almadı 1 yaşına gelene kadar doğru düzgün gelip görmedi bile yaşına girdikten sonra kıymete bindi şuan güya çok seviyor sürekli mesaj atıyo ya da gelip görmek istiyor benimde sevdiresim gelmiyor elimden geldiğince eve kabul etmiyorum habersiz çat kapı geliyor bu sefer şuan 14 aylık olucak oğlum şimdiye kadar gelmemiş görmemiş birşey almamış şimdi de normal olarak gelip sevmesini istemiyorum doğumun zor geçti baya toparlanamadım bir çorba bile yapıp getirmedi şimdi de yüzsüzlüğü tuttu hiç birşey olmamış gibi çok iyi davranıyor mesajlar atıyor ama sevmiyorum soğudum kadından
12betul zumrahmza Maaşını bekar oğlu yediği için bir şey alamamıştı . Ama elinde parası olsa kesinlikle alır iyisini yapmak isterdi . Kız kayınbabam ölmüştü eşimi tanıdığımda . Garip kaynanam gözü açık bir kadın değildi . Öyle bir içten severdi ki yavrularımı ah ah Eminim iradesi olsa idi en güzelini yapardı .
-sevimlipolyanna- Yarım altın taktı, bir sürü kıyafet aldı, eksiklerini almam için para verdi. Geçende akülü araba alalım diye altın verdi.
maygirl zumrahmza kiyafetler,banyo seti,battaniyeler, ayakkabilari, mont vs bircok sey almisti dogumdada bana bi künye aldı,kızıma ceyrek taktı ve bebek künyesini yaptırmıştı.
Masalbebee maygirl benimkide anneanne yapar adet bu diye hiçbirşey almadı iki çocuğumada takıda takmadı
defneduruu zumrahmza bebeğe büyk kızıma giyim alışverişi eve malzeme bebeğe de yarım gram taktı büyk kızıma da çeyrek takmıştı
mahirm Benim kaynanam hiç bir şey takmadı almadı bile çok zoruma giti daha doğrusu eşimin ailesi hepside sonra annem çeyiz hazırlamıştı ardından bebeğime isimli bileklik bana tam altın babamda yarım altın kardeşleri. Bekar olmasına rağmen çeyrek taktılar sonra eşimin ailesi bunları görünce 24 ayar 1 giram getirdiler bide o kadar durumları iyi olmasına rağmen cok üzüldüm haylada üzülüyorum insan yeni gelinine torununa bunu yakıştırmaz
cokbilmismom zumrahmza odasını yaptılar, bebek arabasını aldılar, bana ajda yaptılar bebeğimede isimli künye
Deletedmom_128 zumrahmza beşik bebek arabası ana kucağı kamera telsiz anne bebek çantası Gümüş kapak sağım pompası banyo takımı ek gida takımları mama sandalyesi biberonlar emzikleri yenidoğan kıyafetleri Şifonyer oyuncaklar emzirme koltuğu yanıma da 20000 ekstra ihtiyaçlarım için verdi .100000 tl doğum ücreti mi ödedi. Doğurunca da 5 li taktı. Doğumdan sonra 2 haftada bir yardımcısını bana temizliğe yolluyor. Bazen ben nasıl bir sevap işledim de bana böyle bir kayınvalide nasip oldu diyorum
rumix Deletedmom_128 masallah masallah cok nasipliymissiniz. Allah nazarlardan saklasın. Şanslısınız🧿
cLearQueen zumrahmza odasıni benim annemlerle ortak aldilar ona 20 bin verdi, kiyafet battaniye corap nevresim yorgan vs aldi cumhiriyet altıni taktı yasına girince künye yaptircakmis. Bana da ajda almisti