karan3535 zumrahmza uzun zamandır konuşmuyorduk istemeyerek tenolsa çağırdık görmeye heldi bana bilezik yapmış çocuğa bir zıbın bile getirmedi insan bi heves eder yani bidahada görüşmedik zaten üstüne o hal tavırdan sonra
Kitsu Takı olarak bir şey takmadı ama neredeyse tüm kıyafetlerini almıştır. Beşik aldılar ben beğenmedim değiştirmek istedim yeni beşiği de onlar aldi. Hala da almaya devam eder dün yüklü bir og alışverişi yaptım onu bile ödedi.
LezizeNine zumrahmza 5 yıl önce oğlum doğduğunda 100 lira para taktı gelip gidip bak battaniyesine koydum falan dedi haspam. Hem varyemez hem cimri baktı ki babam annem durmadan oğluma bişeyler alıyor utanmamak için küçük oğluma battaniye bi takım elbise bide şampuan almış getirmiş battaniye evde bi sürü var diye kardeşimin bebeğine verdim. Kaynanam altın ölse takmaz kayınpederimin zoruyla taksa kalpten gider😂
Papatya-eylul88 zumrahmza dogumdan once eksikler içjn 10 bin tl verdi dogunca künye takti banada baget kolye
cokbiliyorsunsen zumrahmza ikizlerim oldu birer çeyrek doğumda birer çeyrek evine ilk gittiğimizde ( yeni gelin ve yeni doğan bebek boş çıkarılmaz) mevlüt te de künyelerini aldı hamileyken kayınbabam her ay 2 bin lira verdi eksikleri almam için iyi yapmışlar gibi görünse de asıl herşeyi yapan yine annem oldu annem birer tam çocuklara bir ajda bana taktı odalarına destek oldu hala almaya devam eder oğlum sünnet oldu yine tam yaptı evden çıkarmaya ikisine yarım taktı sağolsunlar herkes gücüne göre yaptı
zynprvlfsn zumrahmza İlk kızıma çeyrek aldılar, eşim onların bahçesine yardım için gelmek zorundaydı, taktıkları çeyrek bilete gitti zamanında, 2 numaralı kızıma hiçbir şey, 3 numaralı oğluma çeyrek.
san1 zumrahmza hangi birini sayayım Allah razı olsun altın künye yaptırmış her avm gittiğinde elleri kıyafet dolu geliyor
rumix Deletedmom_128 masallah masallah cok nasipliymissiniz. Allah nazarlardan saklasın. Şanslısınız🧿
Deletedmom_128 rumix çok şükür çok sevdiğim sevmekten öte saygı duyduğum bir kayınvalide eli hep üzerimiz de . Allah herkese daha güzellerini versin inşallah