mbabygirlm sizin bu postlarınızın düzenli bir manipülasyon ve duygu sömürüsü olduğuna inanıyorum. Daha doğrusu inanmak istiyorum, umarım öyledir. Bir kez güzel bir anınızı, çocuğunuzun keyifli bir halini yazmadınız. Hep şikayet hep sitem. Çocuğa karşı sürekli böyle serzenişteyseniz eğer o çocuğun normalden daha haşarı olması kaçınılmaz. Önce derin bir nefes alın ve bu çocuğu bu hale kim getirdi diye düşünün. Aklınıza biri gelirse lütfen bizimle paylaşın.