İnan bütün çocuklar aynı. Bak suan mesela ben gece nöbetindeyim. Oğlum evde ağlaya ağlaya uyudu bensiz. Suan onun yanında olup sarılıp, öpmeyi o kadar çok isterdimki.. o yüzden cidden sağlığına , her bakımını kendin yaptığına sukretmelisin, kendini bu şekilde rahatlatırsan inan bu kadar yıpranmazsın. Benim oğlumun uykusu 26 aylık oldu hala yok. O kadar az uyur ki inan sok olursun ama ben mesela en en kötü kriz anlarında bile derdimki şükürler olsun, izindeyim ve oğluma ben bakabiliyorum. Yani insanın kendi psikolojisini yine kendisi toparlıyor.