Sensen20 anasınıfı ve anaokulu farklı yalnız. Bir konu hakkında bilginiz yokken bu kadar terslemeniz saçma. Arada yaş ve eğitim farkı olur. Anaokulu yazma sebebi kanunen 3 yaşta alıyor almaları. Tabi çoğu okul tercih etmiyor. Anasınıfı daha 4 5 yaş üzeri içindir. Anasınıfı çocuğu 1. Sınıfa hazırlar. Daha kural ağırlıklıdır. Sıra şartı vardır. Anaokulu daha oyun odaklı olur. Kurallar daha esnektir. Sıra dışı etkinlikler daha çoktur.
Ayrıca çocuğu kesinlikle 7 yaşında vermek için ram in size raporu uygun görmesi gerek. Bir engeli olması lazım. Ya da tanıdığınız vardır para yedirirsiniz. Öbür türlü çok zor.