Herkese merhaba kafamı karıştıran bir sorum olucak sizlerinde onerilerinizi almak istiyorum şimdi şöyle ki oğlum mart doğumlu ve Eylül ayında bucuklu yaşlarında oluyor yani tam okullarin açıldığı ayda seneye Eylül’de 4 buçuk yaşında olucak çoğu anaokulu alıyor lakin şöyleki ben oğlumu kesinlikle 7 yaşında 1.sinifa başlatıcam eğer seneye 4 buçuk yaşında anaokuluna başlarsa 4.5, 5.5 ve 6.5 yaşlarında 3 yıl anaokuluna gitmiş olucak asıl okula başlamadan sıkılır mi düşüncesi var birde artık buyudukce evde zaman geçirmek zorlaşıyor oyuncaklar evdeki aktiviteler yetmez oldu enerjisini atabilecegi çeşitli şeylere de ihtiyacı var bilemiyorum sizler neler düşünüyorsunuz