Sensen20 canım bu raporu almak öyle kolay değil zaten, hem doktor hem de rehberlik araştırma merkezînin değerlendirmesinden geçiyor çocuk. Okula uygunsa zaten vermiyorlar raporu.
Ama birinci sınıfta zorlanmasına neden olacak dil konuşma olsun, kas becerileri olsun, odaklanma vb herhangi bir sıkıntı yaşıyorsa o zaman veriyor doktor raporunu. Ya da zihinsel, bedensel bir engeli varsa veriyorlar vs..