Minigim38 eşinin destek olmasının dışında, çok da iyi bir eş değil senin anlattığın kadarıyla… hakkında hayırlısı ama sırf kızın istiyor diye çocuk yapmak çok da mantıklı değil bana göre. Çocuklar ister normaldir. Benim oğlum da kreşe giderken kardeş istiyorum dedi, yaptım, şimdi de diyorki bana neden kardeş yaptın ben tek çocuk olmak istiyordum 🙄 demem o ki, bilinçleri arttıkça kardeş mardeş istemiyorlar