Prensesannesi32 Minigim38 tek çocuktu düşüncemiz aslında ilk hamilelik ve doğum çok riskli olmustu cesaret edemem bir daha diyordum sonra kızımın kardeş özlemi artı bizimde isteğimiz ile oldu 37 yaşında doğum yaptim suan 40 yaşına girmek üzereyim valla beni zorlamadi uyku problemi falan sağ olsun çocuklarım küçükken uyumluydu
duru5302 Kızım şuan 17 aylık 31 haftalıkta hamileyim şüpheli tek bi ilişkim oldu ilk diye de bir şey olmaz sandım hemen hamile kalmışım ilke göre ikinci daha kolay oluyormuş yada dünyaya geleceği varsa yazılan neyse onu yaşıyorsun ☺️
crzyanne Minigim38 valla canım herkesin bir olmuyo oğlum 3 yaşında 1 sene olacak sıkıntı olmamasına rağmen 2. Olmuyo oğlum hemen olmuştu