Kızlar geçen ay tam yumurtlama günüymüş bilmeden korunmasız ilişkiye girmişiz tutmamış adet olmuştum acaba 2.ler hemen olmuyor mu. Bebeğim ekimde 3 yaşına girecek 2. Olsa mi olmasa mi çok kararsızım tek büyütüyorum eşimde pek destek olmuyor çünkü ise erken gidip geç geliyor esnaf. Herkes okul dönemi gelmeden yap Hem okul hem 2. Çocuk aynı anda zor oluyor diyorlar kararsızım kardeşi olsa mi olmasa mı, sizler 2.ye hemen hamile kaldınız mı