cLearQueen kirmizibalikbeachte kizimın adi Duru ama biz ona: Fanti, şoför, edepsiz kız, cilli çene, kel prenses, diyoruz 🤣🤣🤣🤣
blackdaisyy12 kirmizibalikbeachte oğlumun ismi Kerem Alptuğ bazen keroş oluyor bazen alpoş bazendee keyyeeeemmmm oluyor 😂😂😂😂
kirmizibalikbeachte blackdaisyy12 iki ismini de kullanıyorsanız ne güzel yaaa genelde hep ilk ismi kullanıyorlar 🥹
yazan Kızımın adı ipek İpoş İpektoş Diyoruz genelde. Bakıcısı bebeğim sarı olduğu in sarı diyodu arada. Bi tek ona karşıyım nedense. İzin vermiyorum 😁😁 yani arada denir ama o hiç ismini söylemiyodu hep sarı diyodu öyle olunca da battı bana biraz
kirmizibalikbeachte yazan yanii erkeklere sarı denmesine bi nebze tahammülüm var ama kızlara yok bende sinir olurdum jajajajjs papatyam desin onun yerine 💐😻
kirmizibalikbeachte NeclaLeylaCeydaOhnealaneala biz kısaltmaya çalışıyoruz sen uzatıyorsun yahu hahahahah
kirmizibalikbeachte asennaa atlasla bizim kısaltmalar çok benziyor arkadaşımın da oğlu atlas o da hep Ato atom falan diyor kajajansn
kirmizibalikbeachte cLearQueen yaaa ben bunu yerim yanaklara bak çok tatlı maşallah 🧿 ben benimkine sinirli bok diyorum seninkide biraz sinirli bi prensese benziyor jsksksksj
3kedili2bebekli kirmizibalikbeachte biz kisaltiyoruz oğlumun ismi Oğuzhan eşim oğuz demeyi sevmiyor ozi oziş falan diyoruz kızımın ismi açelya biz demiyoruz ama çevremiz açi diyor 😂
kirmizibalikbeachte 3kedili2bebekli Oğuzhan’a ozi demek banko jajsjsjsjjs arkadaşımın adı Oğuz küçüklüğümüzden beri herkes ozi der. Ama açelyayı kısaltacak bişey bende bulamadım 🙄
tkut 3kedili2bebekli yaa daha önce konusmustuk sizinle benim ismim de Açelya bana da hep Açi diyorlar 😄